rubbrubb

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av rubbrubb - 21 oktober 2010 19:45

Hejsan Svejsan alla! Har inte bloggat på länge så tänkte göra det nu!

Lördag:

Dags för kalv ruset. Vi skulle springa 2,5 km i våtmark. Tyvär hann vi inte till starten som gick typ 11.30 för det första körde mamma fel men det var inte hennes fel utan gps:ens fel + sen var det värsta kön.

Men aja det gjorde faktist inte så mycket förutom att Jenni gnälde hela vägen till moster. (Jobbigt) + hon var fett taskig mot mig.

Sen kom vi till moster och ät lite tårta och sen gick jag, Jenni, Isac och Alex ut och flög drake, det var skit kul men jobbigt, man behövde springa 24.

 

Söndag:

Kommer faktist inte ihåg vad jag gjorde i söndags men jag tror att jag var i stallet med Nalin. Juste så var det...  

Vi putsade och ryktade super fint. (BRAAA).

 

Måndag:

Dags för skola igen, det var faktist kul i måndags vi hade ju slöjd (score). Aja sen skulle jag, mamma, Jenni, sofia och Sofias mamma kolla på teatern Aladdin. Men innan det gick vi dragon och åt mat där (GOTT) sen var det dags för teatern. Sen var fett dryg. Men kul att alla 9:or från Senhagenskolan var där.

 

Tisdag:

Dags för tisdag. Faktist var det super tråkigt. Gjorde inte så mycket det regnade ju. Tror jag intallerade några häst spel till datan.

 

Onsdag:

Vanlig dag i skolan. Sen var det ridning (super kul) hade Nisse han var super duktig. Men han var lite taggad efter hoppnigen innan så han var lite galen, men det gick bra iallafall. Sen gjorde jag matte läxa, men måste erkänna att jag inte hann klart så trög som jag är.

 

Tordag:

Har vart i skolan idag som vanligt och tyckte väl att det var ok, hade omprov i matte det gick bra tyckte jag iallafall. Var hemma idag efter skolan så gjorde inte så mycket förutom hade Jenni tog hem typ super många kompisar, ganska jobbigt eftersom jag var irriterad, hungrig och trött. Men nu kollar jag på Vampire diaries!

Men bloggar kanske bloggar mera imorgon får se. Eftersom ingen kommenterar så får jag se om jag kommer blogga så mycket.

 

Hejs Svejs!  

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Här kan du läsa om allt möjligt.
(se header).
Njut medans du läser och kommentera gärna.
:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards