rubbrubb

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av rubbrubb - 8 oktober 2010 18:20

Hejsan Svejsan alla! Idag är det fredag (jaaa). När jag kom hem efter skolan var jag hungrig och orkade ingenting... Så jag satte mig i soffan och kollade på tv medans jag surfade lite på datorn.

Sen åkte jag och handlade (ganska jobbig) jag mötte några 20-åringar som kollade på mig som om jag var en idiot...?? Jag var ju bara där och handlade.

 

Idag blir det tacos som vanligt super gott. Men jag längtar nog mest till popcornen vet inte varför men ikväll är det bara sååååå!

 

Hejs Svejs

Ses imorgon!  

Av rubbrubb - 8 oktober 2010 15:40

Hejsan Svejsan alla! Igår åkte jag och Helena ner på stan. Vi hade super duper kul. Vi gick till donken och köpte lite pommes och sen så gick vi runt....!  

 

  

Jag  provade super många skor med typ 15 cm klack. Dem kosatade 700:-! Men dem var fett snygga!

 

Jag fattar inte att jag kunde gå i dem och grejor. Men dem var fett snygga VISSSSST!

   

Provade converse också   har fattat att jag ska ha storlek 4,5 på dem. Ska få converse från USA! (score).

 

Sen gick vi till Holmlunds.

  

Älskar mössan och muddarna ska nog köpa dem. Men mössan var skit dyr typ 438:- eller något (INGEN FÅR KÖPA DEN. fÖR DEN SKA JAG HA). Muddarna var nog inte lika dyra men dem var super sköna.

  

Vi gick till Cubus och provade lite glasögon. Min hand är helt cp. (NÖRDAR)!

  

Såhär värsta grejen en boddy pyjamas. Asså vem vill ha en sån. Den kostade 300:- För den som vill ha så fanns den i olika färger!  

 

Hejs Svejs!

 

Bloggar mera snart!

Av rubbrubb - 8 oktober 2010 15:15

Hejsan Svejsan alla! Här kommer den bästa låten ever.

  

Visst är den super!


Hejs Svejs!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Här kan du läsa om allt möjligt.
(se header).
Njut medans du läser och kommentera gärna.
:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards