rubbrubb

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av rubbrubb - 1 oktober 2010 15:33

Hejsan Svejsan! Åkte ner på stan med min kompis Tuva och ja vi gick runt och mummla (hahaha).

Men jag hittade en skogshuggar tröja en orange som var super coooool. Hittade några tubhalsdukar men köpte ingen.....Mamma ska ju typ sticka en till mig.

Sen gick jag och Tuva till Lusch och köpte varsinn tvål. Jag köpte en mot torra händer och den luktade super duper gott.

 

Sen åkte vi hem men stannade på ica för att köpa varsinn choklad. (tjockis)!

Sen blev Tuva sugen på cola så då gick vi till pressbyrån och sen så åkte vi hem. Nu sitter jag med datorn i knät, kollar på tv och dricker cola....

 

Hejs Svejs

 

Bloggar mera sen.

Av rubbrubb - 1 oktober 2010 10:22

Hejsan Svejsan! Var ju på rigläger i somras så tänkte lägga in några bilder och berätta lite mer..(kanske)!  

  

Söta lilla Pakulik! Man ser inte så himmla bra men aja det kommer mer.  

  

Han var super söt med manen utsläppt. 

  

Han hade fett snygg färg han såg lite ut som en kaktus!

Hahahahaha  

Ni måste hålla med om att han ser helt komstig ut i fläta....?Lol!

Palle kunde inte stå still. Han vill röra på sig hela tiden... Och nyfiken var han också...!

 

Det var super kul att galoppera på Palle han hade super skön galopp!  

 

Det var super konstigt för att vi hittade ett fågelbo med fågelungar. Många ville ta hand om dem för att hundarna åt fåglarna.....! Jag vet det är konstigt men dem gjorde det.


Bilden belv super suddig och sen skulle jag rida och sen så glömde jag att ta foto...aja.

Jag i stugan kommer inte ihåg vilkt nummer men jag tror 12 eller 14


Hejs Svejs alla


Bloggar mer sen ska ju på Grand och grejor!                       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Här kan du läsa om allt möjligt.
(se header).
Njut medans du läser och kommentera gärna.
:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards