rubbrubb

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av rubbrubb - 5 oktober 2010 16:21

Hejsan Svejsan! Idag hade vi matte första lektion vi komlite sent...Men aja vi hade inte matte utan Nutidsorgentering. Det gick väl sådär alla frågor kunde jag inte svara på, jag är ju trots allt ett mongo (lol).

Sen efter alla lektioner var det lunch. Faktist ganka gott men mådde dåligt efteråt...(dåligt).

 

Nu sitter jag här i soffan och har tråkigt medans jag kollar på foxybingo reklamen....

 

Men ska ta något och äta och sen får jag se vad jag gör. Det blir nog inget stall idag. Mår ju dåligt och har börjat få huvudvärk + läxor (jobbigt).

 

Imorgon är det ridning (dressyr) super duper kul. Väljer nog sist men det spelar ingen roll huvudsaken är att jag får en häst!  

 

Hejs Svejs

 

P.S: Bloggar senare!

Av rubbrubb - 5 oktober 2010 15:49

Hejsan Svejsan alla! Jag hittade ju några grejor i skogen som jag tog bilder på...

Så här kommer dem!

  

Först skulle vi och handla men sen...Men sen såg Tuva något i skogen så gick såklart och kolla. Nyfikna som vi är...!  

  

Sen såg vi att det var röst kort och val kuverer(vet inte hur man stavar men jag tror att det är typ kuverter?wtf?)

Aja det var iallafall kristdemokraternas lappar typ bra deras??? Vad är det som händer?? Det var 

    

Sen hittade vi ett par byxor och tidigade såg vi ett par halv upp brända byxor.(LÄÄSSKIGTT!!)


Hejs Svejs  


Ni kanske bara kommer att skratta men det var weard???


Bloggar mer snart!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Här kan du läsa om allt möjligt.
(se header).
Njut medans du läser och kommentera gärna.
:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards