rubbrubb

Alla inlägg under september 2010

Av rubbrubb - 28 september 2010 20:15

Hejsan Svejsan! Idag var det föräldrar möte. Häll på att somna det var skit tråkigt. Vet inte varför men det bara var det.

Hade ju vart på stallet innan och mockat (tungt) så var nog lite trött efter det.

  

Rektorn verkade super nervös hon hackade på rösten.....Men hon kanske har en sån röst....??

  

Men aja alla verkade iallafall ha tråkigt.....! T.o.m föräldrarna. Våran magister frågade en sak men ingen svara.

 

Hejs Svejs

Rubbis  


P.S: Orkade inte sätta in smailisar sorry. Men kanske blogga mer sen!


Av rubbrubb - 27 september 2010 07:52

Hejsan Svejsan alla! Testar några färger. Vänta.Hej, Hej, Hej, Hej, Hej??

Vilken färg borde jag ha? Aja ni väljer men nu tillbaks till verkligeheten.

 

Måste faktist erkänna att jag är dålig på att uppdatera. För jag har massor av andra grejor att göra. + Mamma tjatar om mina strumpor som ligger under soffbordet. Men jag kan faktist inte råför att jag är glömsk och mina strumpor får cellskräck efter skolan.....?  

 

Filmen var skit bra jag gick med min super kompis, syrran och en skolkamrat.

Om jag var en kritisör nu så skulle jag faktist ge filmen en 8/10 den var inte som man trodde men var ändå bra.

Sen tog vi bussen hem och jag hade visst missuppfattat (wf?) allt. Min super kompis skulle visst ha sovit över så jag sprang somen galnign för att fånga in henne!!  

 

Sen kollade vi på `Se upp för dårarna´(Se upp fr dårarna dårarna stängs) Lol.

Men vi kollade inte klart på den utan hoppade till playstation och sjöng lite singstar.

Blå laget vann! (ofcourse) Dem hade ju mig!  (driver)

Sista låten var Avril Lavinge (wf?) med Hapy ending vi typ tappade våra röstar. Som tur var slapp vi leta efter dem....(Lol).

 

Men ska nog inte skriva ett inlägg som är lika långt som Empire State Building!

Så skriver mer sen har massor att berätta och  läskigaste grejen.

 

Hejs Svejs, Rubbis!  

 

 

Av rubbrubb - 23 september 2010 18:03

Hejsan Svejsan! Imorgon ska min mamma och pappa på teater så ska kolla på Tusen ggr starkare ni vet!

Så ska vi typ äta på mcd super gott ska testa en sån där cbo!  

Det ska bli super kul!

Här kommer trailern om ni inte vet vilken det är.

 &hl=sv_SE&fs=1&">

Av rubbrubb - 23 september 2010 17:51

Hejsan Svejsan! Jag har inte bloggat på sistone men aja nu är jag här. Jag har gjort super mycket under tiden idag var jag hos tandläkaren på akka. Sen åt jag sushi till lunch och missade matte provet.

 

I lördags hade jag spa med min bästa kompis det var super kul. Vi hade andsiktsmasker och hår inpackning och sen så gjorde vi sushi det blev skit gott.

 

Sen har jag gjort lite andra grejor som jag inte kommer ihåg men aja ni har väl haft det bra.....??

 

Hejs Svejs

Rubbis  

Kommentera.....!!

Av rubbrubb - 14 september 2010 19:49

Hejsan Svejsan alla! Sitter och bloggar på pappas data. Den jag brukar sitta vid har ingen motagning så får sitta här nere (själv) och blogga lite. KOM TILL SAKEN!!!

Aja har hicka (super jobbigt) och den vill inte gå över jag blir GALEEEN....??

Den kommer väl att gå över sen. Ledsen över att inte skriver om så himmla roliga saker men dem som brukar läsa min blogg vet oftast typ allt.(hickhickhick) ´.

Men aja kommentera snällllla....

  Orkar ingenting jag blir super less.

 

Hejs Svejs, Rubbis <33

 

Bloggar kanske senare!

Av rubbrubb - 14 september 2010 16:07

Hejsan Svejsan alla! Idag var det typ världens längsta dag. Man orkade ingenting och första lektionen var matte. + vi hade våran lärarkandidat idag (hatar dig) hon är jätte jobbig och tror att alla gillar henne (räck upp handen  )....

Hoppas att ni har bättre lärare en vi.

Aja dagen gick iallafall trögt och det ända som jag tyckte var OK var idrotten förutom att vi hade biptestet (man ska springa) men sen hade vi fritt OK .

 

Hejs Svejs, Rubbis

Bloggar senare!!  

Av rubbrubb - 13 september 2010 13:21

Hejsan Svejan alla! Gick hem efter slöjden pga att jag mådde illa och var yr. Inte kul ville verkligen ha spanska men vad ska man göra när det känns som om någon skakar ens huvud!!??

 

Aja har lyckats med att hitta en häst som kommer att fodervärd eller medryttare på! Men får se kanske skulle betala lite för det men får se vad mamma och pappa säger om det för har inte skickat mailet.

 

Har inte fått några läxor än men får se vilka jag får oftast är det ju typ ma, so och spanska men vem vet vi kanske får en läxa i bild sen.

 

Hejs Svejs, Rubbis  

 

P.S- Bloggar senare ska ju till stallet och grejer....Om jag blir bättre förstås.

Av rubbrubb - 12 september 2010 18:52

Hejsan Svejsan alla! Har vart på bio nu och kollade på I rymden finns inga känslor. Den var jätte bra rolig, sorglig men ska snart lägga in trailern tänkte jag men alla har väl typ redan sett den men aja gör det ändå.

Aja här kommer den iallafall  

 

Presentation


Välkommen till min blogg! Här kan du läsa om allt möjligt.
(se header).
Njut medans du läser och kommentera gärna.
:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards