rubbrubb

Alla inlägg under augusti 2010

Av rubbrubb - 31 augusti 2010 20:28

Hejsan Svejsan alla! Sitter i soffan och små äter lite medans vi kollar på Tv.

Imorgon ska säga jag rida (super kul) vi ska ha hoppningoch jag tvingas att ha värdens trögaste häst (sander) men jag hoppas att det går bra ändå.

  

Aja ha det bra chokolad.

Hejs Svejs, Rubb!!

Av rubbrubb - 31 augusti 2010 19:41

Hejsan Svejsan alla! Testade rosa färg idag när jag skrev. Kommentera gärna vad ni tycker.

Aja jag åkte till stallet och inte till fyrishov. Tur för annars så skulle jag typ missat världens roligaste dag. + VÄRLDENS GULLIGASTE HÄST!!  

Hoppas att ni har haft det super duper bra idag efter skolan!

 

Hejs Svejs, Rubbis  

Av rubbrubb - 31 augusti 2010 15:00

Hejsan Svejsan alla! Kom hem från skolan och tänkte åka till stallet men kanske ska åka till fyrishov istället. Jag är ganska sugen på att bada men vet inte. Men jag åker nog till fyrishov om inte min kompis ska till stallet.

 

Aja har haft det bra i skolan förutom att idrotten var skit dryg. Först skulle vi jogga 2 km och sen skulle vi evighetsstafet. Så här jobbigt och typ såhär vindstilla och stekande sol....  

Okej kanske lite överdrivet men asså det var ganska varmt men endå liksom kallt..... aja!

 

Hejs Svejs Rubbis!  

Av rubbrubb - 31 augusti 2010 07:49

Hejsan Svejsan alla! Snart är det dags för skolan så tänker blogga en gång innan jag gör mig iordning. Aja sov super gott min näsa vill andas nu....  Jag är stolt över mig själv. Men fick ett mess nu om att vi måste skynda oss.

Aja

Hejs Svejs, Rubb  

Av rubbrubb - 30 augusti 2010 18:29

Hejsan Svejsan alla! Ska äta snart det ska bli spagetti och köttfärssås (sååå gott). Mammmas köttfärssås är bäst. Men idag är det papppa som ska laga mat men hans är också god tycer iallafall jag.

Men hoppas att ni fick en god middag.

 

Hejs Svejs Rubb  

Av rubbrubb - 30 augusti 2010 18:00

Hejsan Svejsan alla! Jag vill käna lite extra pengar. Så jag tänkte börja gå ut med hundar. Jag tycker att det är kul med djur och vill som sagt ha lite mer pengar.

Oj... Det där lät som en annons aja jag tror att ni fattar vinken.

 

Hejs Svejs Rubb  

Av rubbrubb - 30 augusti 2010 16:02

Hejsan Svejsan alla! Jag har super tråkigt..........................

Det ända jag gör är att sitta vid datan och äta makaroner. Men aja what ever!

 

Jah tycker iallafall att alla ska sälja från pandakatalogen. För vet ni jag har sålt för 9311:- vat ni hur mycket det är asså....

 

DRIVER jag är så tråkig.

 

Hej Svejs Rubbis!!  

Av rubbrubb - 30 augusti 2010 15:49

Hejsan Svejsan alla! Jag kom typ nyss hem från skolan men har kollat lite på Tv!

Idag skulle jag till stallet men hindrades av min kompis som ville kolla på en sak hemme hos mig.

Men jag åker till stallet imorgon istället.

Imorgon har vi matte första lektion (jobbigt) man måste verkligen öppna tänkandet precis när man vaknat så att man orkar tänka. Men aja vad gör man inte för bra betyg.

Hoppas att ni haft en bra dag. Det hade iallafall jag!

 

Hej Svejs Rubbis!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Här kan du läsa om allt möjligt.
(se header).
Njut medans du läser och kommentera gärna.
:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards