rubbrubb

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av rubbrubb - 6 oktober 2010 21:18

Hejsan Svejsan alla! Idag var det ridning. Vi hade dressyr som sagt och jag fick den häst som jag ville ha. Paddan (jaaa). Jag blev super duper glad.

Alla fick ju typ dem hästarna som dem ville ha.

(supr). Tur att vi ska ha samma hästar nästa gång. Aja den här gången trändade vi på övergångar. Super kul.

  

Sen efter ridningen cyklade jag hem med nalin och sara. Vi hade pratat om skräck och andra läskigheter så vi blev fett nojiga (lol).

  

Jag cyklade som en galnig hem. Tur att jag hade medvind ända vägen hem.  


Hejs Svejs!


Ska chilla lite nu och sen ta en lur!  Men är super hungrig men snart får mamma damp, hon tycker att det är försent att äta något  



Av rubbrubb - 6 oktober 2010 14:31

Hejsan Svejsan alla! Idag lånade Emma en pennvässare av en tjej i våran klass. På pennvessaren satt en lapp där det stod hennes namn, adress och telefon som om man är så försiktig om sin pennvessare.  

  

Bilden är super suddig men aja. Hon hade likadan som jag har och den kostade typ 10kr.....?? Överdrivet tycker jag iallafall!  

 

Hejs Svejs

 

Bloggar snart!:)

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Här kan du läsa om allt möjligt.
(se header).
Njut medans du läser och kommentera gärna.
:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards