rubbrubb

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2010

STOCKHOLM!!

Av rubbrubb - 9 oktober 2010 17:48

Hejsan Svejan alla! Idag ska jag med Saga, Younes, Jenni och Gudde och sagas mamma åka till Stockholm. 

Väcktes av mamma kl 08.30 skulle ju träffa dem andra 10.00 (jobbigt).

Åt frukost och sedan pimpade jag mig..... (asså klädde på mig och satte på lite smink).

Sen gick jag co till busshållsplatsen! Vi tog bussen till centralen (ofc)

Jag tog några bilder på tåget! (kolla nedan)

 

  

  

Hiihiii Younes blev lite chockaaaad!  

  

Coooola!

 Sen kom vi till stockholm så vi gick direkt till butterix?!

Jag tänkte köpa en grej men gjorde inte det. Men jag köpte en popcorn mugg!

Kolla mannen nedan lääässkiggg!

  

Värsta mannen som hade kätt ut sig stog som en staty på stan, jag tvingade Gudde att gå fram till honom!!!(flum)

 

 

  

Dem fick verkligen trängas!(hihihi)

Sen skulle vi gå lite själva. Malin skulle iväg med sin kompis! Vi gick till Chock men vi hittade inget där så vi gick till Taj Mahal och där köpte jag klippers (löshår).

Sen gick vi till donken och åt lite. Då satte Gudde på en slinga!

  

Shär blev det på gudde man kanske inte ser slingan men den är ljusrosa!

 

   Såhär såg det ut, den är röd typ!!

  

Såhär blev det!

 

Men nu är jag hemma och måste plocka undan från bordet för snart kommer mamma hem med SUSHIN! (JAAAA)  

 

Hejs Svejs

 

Bloggar imorgon!

 
 
Ingen bild

Gudrun

9 oktober 2010 20:46

ahahaha Kuul... Men jag tror inte nån blev nöjd med bilden på oss alla när vi luffade i tåget!
Jag ser ut som om jag typ ätit en citron elr nått! :P

rubbrubb

10 oktober 2010 09:33

Hahhahahaaaaa!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rubbrubb - 26 oktober 2010 18:51

Hejsan Svejsan alla! Har inte bloggat på länge, har tappat intresset. Men aja ska försöka blogga lite ibland iallafall. Har gjort ganska mycket under helgen och resten av dagarna. Aja fredagen blev super kul (tjejkväll) bakade en tårta men den åt ...

Av rubbrubb - 21 oktober 2010 19:45

Hejsan Svejsan alla! Har inte bloggat på länge så tänkte göra det nu! Lördag: Dags för kalv ruset. Vi skulle springa 2,5 km i våtmark. Tyvär hann vi inte till starten som gick typ 11.30 för det första körde mamma fel men det var inte hennes fel u...

Av rubbrubb - 15 oktober 2010 15:46

Hejsan Svejsan alla! Idag var det dags för en kurs med klassen i stallet. Vi hade Beaty och det gick jätte bra!   Sen hade vi en lektion och sen slutade vi. (score)! Men eftersom det var så god lunch åt jag i skolan. Men minsta taco bröden ever! ...

Av rubbrubb - 14 oktober 2010 20:55

Hejsan Svejsan alla! Lägger in sista inlägget för idag. Det är VÄRLDENS  roligaste reklam. (COMHEM)! (ofcourse)   Visst är den SKÖÖÖN!   Hejs Svejs alla     ...

Av rubbrubb - 14 oktober 2010 20:29

Hejsan Svejsan alla! Sitter och kollar på Vampire diaries (super braaa) Så tänker bara slänga in ett snabbt litet inlägg! Emma gick hem för typ en timma eller två så åt lite efter det. Sen satte jag mig vid tv och datan och väntade på ett svar frå...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här kan du läsa om allt möjligt.
(se header).
Njut medans du läser och kommentera gärna.
:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards