rubbrubb

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av rubbrubb - 11 oktober 2010 17:44

Hejsan Svejsan alla! Åkte till stallet borstade på Palle och gjorde rent boxen. Men jag fattar inte hur Palle kan vara förtjust i damm han slikade av gallret!!  


Hahahahahahahahaaaaa (flum)

  

Sen skulle jag göra rent saltstenshållaren så jag satte saltstenen mellan gallret så kom Nisse och började slicka på saltstenen och sen blev ju såklart Palle avundsjuk så han kom också och sen började han slicka på mig.

 

Det var sååå jävla kuuuuul!


Hejs Svejs

Bloggar sen!





Av rubbrubb - 11 oktober 2010 15:19

Hejsan Svejsan alla! Idag var det värsta grejen efter skolan. Jag och några kompisar var vid cykelstället.

Men eftersom  att ingen lyssnade på mig cyklade jag iväg. En pytteliten bit bort la jag mig ner på marken med cykeln över mig som om jag ramlat.

Sen kommer alla springandes mot mig oseriöst.

Sen tar 2 personer  fram sina mobiler och tänker ta foto på mig när jag ligger där på marken.

Men nu hade jag ju inte ramlat på riktigt men tänk om jag hade ramlat på riktigt skulle dem bara stå där och ta foto på mig.

Jag fattar inte hur dem kan!!

 

Hejs Svejs alla utom dem!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Här kan du läsa om allt möjligt.
(se header).
Njut medans du läser och kommentera gärna.
:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards